Dostępność: Kup do 14:00 - wyślemy dziś!
Kraków: odbiór jeszcze dziś.
Producent: Ludattica
Gra rodzinna, Castle Crash, Kto zbuduje wyższy zamek? włoskiej firmy Ludattica
Gra rodzinna Made in Italy, która wyzwoli kreatywność i wiele śmiechu. Pasjonujące wyzwanie zbudowania jak najwyższego zamku, a przy tym dodatkowe zadania i zabawne zwroty akcji. Gwarantowana aktywność wprawiająca w dobry nastrój, w uwielbianym przez dzieci świecie rycerzy i księżniczek.
Dwaj gracze - lub dwie grupy graczy - mają za zadanie zbudować jak najwyższy zamek w kolorze ustalonym na początku rozgrywki: który zamek - niebieski czy brązowy -zostanie ukończony wcześniej? Liczy się spostrzegawczość, szybkość, umiejętność zestawiania elementów w sposób gwarantujący równowagę konstrukcji, ale uwaga na nieprzewidziane zdarzenia, które pojawią się przy rzucaniu kostką! Warte podkreślenia jest, że konstruowanie budowli - wysokiej nawet na 120cm - i wypełnianie zadań wylosowanych kostką, wymaga zaangażowania ruchowego.
Gracze mają do dyspozycji:
- aż 114 dużych kart - pięknie ilustrowanych dużych elementów do ustawiania ścian i tworzenia poszczególnych pięter budowli;
- flagi do zwieńczenia dzieła;
- 12 postaci, które tchną życie w mury zamku i wyzwolą wyobraźnię;
- dużą drewnianą kostkę z ilustracjami czynności, które wpłyną na stan rywalizacji;
- szczegółową instrukcję w języku polskim;
- solidne pudełko do przechowywania całego zestawu.
Gra od 4. roku życia - bez limitu wieku. Dorośli – uwaga! – możecie zostać sromotnie pokonani!!
Efekt zabawy tworzy pobudzającą wyobraźnię scenerię, która aż zachęca do wymyślania historii o księżniczkach i rycerzach. Zestaw można również wykorzystywać do samodzielnego konstruowania naprawdę sporych budowli (przy użyciu wszystkich dostępnych kart) lub zabawy w budowanie zamków z mniejszym dzieckiem. Sprytnie pomyślane karty i zróżnicowane motywy bardziej zaawansowanym, nieco starszym budowniczym, pozwolą na dokładniejsze dopasowywanie elementów konstrukcyjnych – z uwzględnieniem znajdujących się na nich ilustracji (w końcu okien nie montujemy parapetem w górę, belki mają biec w kierunku dachu, nie od podłogi, rośliny występują na parterze, a nie na wyższych partiach zamku itp.).
Zabawa rozwija:
- pamięć i koncentrację,
- percepcję,
- logiczne myślenie,
- sprawność wizualno-przestrzenną,
- psychomotorykę.
Gra zaprojektowana i wykonana we Włoszech